1dag kvar till Justins operation!

2008-09-23 @ 14:40:32


imorgon kl 07:25 skall vi vara på plats, känns verkligen som dagarna bara springer förbi.
Men imorgon skall han bli en annan pojke :)

Igår städa vi lite och sen spendrade vi tiden men våran trötta son som ville sova kl 19:30 hehe men det var inga problem att lägga han i sin nya stora säng. (spjälsängen är borta) och det går ut märkt. men han vaknade i natt med världens skrik vet ej om det är öronen eller magen eller om det är växtvärk eller något annat.
Jag själv hade magkramper igår men lyckades sova bort dem i natt fy tusan vad skönt :)

Skall fixa dem sista maskinerna med tvätt idag innan jag går och lägger mig och sen skall jag skura golvet och sen bara slappa.


Vad skall ni själva hitta på?


tänk på Justin imorgon

//Puzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback