Usch vilka tråkiga syskon jag har :(

2008-11-28 @ 18:45:30
Vi har haft som tradition under Advent att åka hem till varandra och pyssla och baka och dricka glögg och göra pepparkaks hus under advent.
så varje vecka har vi träffats innan Jul, det har vi haft som tradition nu och det har verkligen varit jätte mysigt.
Men i år sprack det.
en av mina systrar Monica bor i Oslo och henne kan man inte tvinga hit
Min andra syster Lelle är bortbjuden till någon annan.
Min tredje Syster bekki skall vara med en kompis
och den ända som tackade ja var min lillebror men då sa jag att han kunde åka upp till landet för att övningsköra
det är ju inte roligt om det bara är han och jag och Justin.
Så nu är våra advent tradtion borta. tråkigt men nu får man chans att hitta på något med Justin.
Jag älskar mina syskon ändå fast dem är tråkiga.

Så på Söndagar skall han och jag ha mamma och son dag och när pappa är ledig så får han oxå komma.
så nu på Söndag gäller det att hitta på något han och jag.


//Puzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback