Torsdag!

2008-11-22 @ 03:31:53

Dagen då Mormor & Morfar och moster bekki kom på besök.
Jag hämtade justin på dagis vid halv 4 och han skulle inte gå hem han skulle bara springa omkring utan tröja utan skor utan allt.
Men väl hemma så ringde försäkringskassan ibland kan man inte bli mer irriterad men men
men besöket kom och Justin var jätte glad att alla kom :)
Guggelutt gjorde fläkkotlett gryta och det var smaskens jag tror jag åt mest haha (inge ovanligt)
Lite fika blev det oxå rebekka gjorde sega chokladrutor ur min nya kladdkak bok. och den var fluffig och jätte kladdig precis som en kladdkaka skall vara :) mums.
Skall lägga in receptet till dem här senare.
men påminn mig hjärnan hänger inte med ibland.



//Puzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback