som vanligt jag kan ej sova. Och d

2008-11-06 @ 03:17:45

MMS

som vanligt jag kan ej sova.
Och då dyker allt upp i Huvudet som vanligt .
 Julen resan pengar.
Vad jag ser fram emot är att få resa med min son och min sambo och bara få njuta.
Sen ser jag inte fram emot julafton, vem skall man vara hos utan att såra någon? Varför skall alla dra i en? Varför får man inte bestämma själv?
Nog om julen den kommer ändå sluta bra får vi hoppas.
Nej nu skall jag sluta tänka för tänka för skall man verkligen inte göra när man skall sova. JuSt det tomten jag önskar mig 3 saker i år 1 en kamera 2 en jacka 3 en riktig jul Puzzz


Kommentarer
Sofia Andersson

Sov gott, hoppas du har haft en bra dag! :)

Har du inget för dig någongång så kan du ju kika in i min blogg och lämna en kommentar eller 2 :)



Kram Sofia

2008-11-06 @ 03:34:14
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/
Sofia Andersson

Åh vad jobbig natt, men du är utvilad nu hoppas jag? :)

Vad gulligt med en son, hur gammal är han? :)



Åh, tack för det :) Jag är ju ingen pluttenuttetjej i rosa och jag blir så glad när folk ger en positiv respons på det :)



Kram

2008-11-06 @ 18:11:41
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/
Sofia Andersson

Haha jo det har du alldeles rätt i, har ändrat det i bloggen nu! :P Tack för du ändrade mig.

Åh vad gulligt, kommer ihåg när min syster var i den åldern (hon är nu 6) och dom är så mysiga, vänta bara tills attityden kommer - uj uj uj! :P



Jo jag gillar också rosa men jag skulle aldrig få för mig att typ vara en "rosa-människa", du vet sån som daltar med folk för att ingen ska tycka illa om mig. Jag tycker bara det är kul om folk har en åsikt, sen om den är positiv eller negativ - jag skrvier ju aldrig något för att vara elak utan ibland missuppfattar folk och kontaktar de inte mig så blir de ju sura och håller på. men det rör mig inte..



oj oj oj vilken lång kommentar det blev haha!

Haft en bra dag?



Kram

2008-11-06 @ 18:24:33
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback