Shopping med fika med Ulrike

2008-11-28 @ 19:18:15

Vi har pratat länge om att åka till stan och bara fika och fixa en hemlig sak!
och idag kom vi till slag :)
Vi började med att träffas kl 11:15 i gustavsberg och vi satt och prata hela bussresan och sen gick vi i slussen mot Skanstull och kollade lite i butiker och sen gick vi och fixa Ulrikes piercing i naveln som hon ville ha och allt gick jätte bra och det blev jätte bra, fast hon var super nervös innan. (jag e lite avis vill oxå ha) men vågar inte riktigt tanke på vad som hände min förra.
men men efter det gick vi och kollade julklappar och sen passade vi på att fika på ett bageri i skanstull :)
Det blev citron maräng paj och lemoncheescake och the och kaffe och lite prat, Tack ulrike.
Sen vidare för att köpa julklapp till Justin och sen vidare hem och där träffade jag Jens och Sandra.
Nu skall jag äta middag med mina darlings

Tack för en super trevlig dag ulrike myckt prat och mycket gåing helt perfekt

//Puzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Ulrike

Tack själv för att du var med!!

Puss

2008-12-07 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback