Morgonen, Dagen, Kvällen

2008-11-14 @ 20:25:21
kl 07:45 upp för att väcka Justin och Rickard, (lyckades få upp Justin efter 10min och rickard efter 45min)
Justin fick frukost och vi klädde på han och vi gick till dagis. (dem skulle ha sång samling)
Sen passade jag på att gå hem och lägga mig 1timme (eller jag somnade i soffan) och sen började telefonen ringa och ringa och ringa. men vad fan.

Först någon som ringt fel sen en telefon försäljare som ville att jag skulle ta arbetlös försökring,
Hon berättade att att dem har fått in en ansökan om att jag var intresserad för att jag har svarat på ett frågeformulär.
Då sa jag ifrån hur kan du säga att jag är intresserad när jag kryssade nej på den rutan? om jag kryssar nej så kan jag väl inte vara intresserad,?
-Hon jag kan få förklara lite hur det fungerar så kan du se om det är något intressant,
-Jag nej tack vet redan hur det fungerar och jag vill inte ha det.

Fattar inte att dem har mage och ringa när man kryssar nej på dem rutorna.

Sen hämtade jag justin och han gick direkt och la sig i min säng och sov i 35min  (har mobilbloggat en bild så den kommer senare)
Sen har han och jag lagat mat,

jag hoppas att jag får min nya mobil imorgon hehe

//Puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback