Många timmar sömn?

2008-11-06 @ 18:25:51
nej inte här, Justin bökade och bökade och vid kl 06:30 somnade både han och jag i min säng!
visst jag låg vaken ett bra tag innan det oxå hörde hur Rickard låg och snarkade som tusan.
men men vad gör det?
Så när min klocka ringde imorse rörde inte justin en minn och han sov vidare fick upp rickard och han gick in och prata med justin och berätta att det var snart dagis, ingenting killen var trött.
men när jag hämtade honom så hade han inte sovit och han var på sitt grinigaste humör som tusan men men det får man stå ut med om han inte har sovit något,

Nu skall jag vänta på att rickard skall komma hem så funderar jag på att själv gå och lägga mig snart.


//Puzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Sofia Andersson

Haha ja man får ju göra det, fast jag har ju en 16-årig bror och han gör faktist inte så mycket - han sitter mest vid datorn och brummar till svar så 15-16 års åldern är nog den åldern du minst behöver oroa dig för haha, då säger dom inte så mkt!



Idag har jag inte gjort mycket , min kusin är här över natten för han är lite ledsen så jag har pysslat om honom & imorgon åker jag till båstad för att umgås med en kompis, sen på lördag så åker vi faktist till SKÖVDE för en kompis fyller 18 (har du kanske sett i bloggen?) och det har jag längtat otroligt mycket till så det ska bli riktgit kul :)

Vad ska du själv göra?



Åh, klaart du ska våga veckans blogg :D



Kram

2008-11-07 @ 00:51:16
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback