Hur lär man en 2åring att en katt kan inte kasta saker?

2008-11-29 @ 17:05:43
Vi har små plockat nu inför 1advent :)
och så bad jag Justin plcoa upp alla sina leksaker i vardagrummet i lådan.
han plockade upp alla leksaker och kom sedan in till mig i köket. och där hitta han ett papper på golvet och då sa jag att kasta den i papperskorgen.
han kasta det i papperskorgen och sen hitta jag ett papper till och bad han kasta det men nej bebis kan kasta,
Bebis kan inte kasta hon har inga händer som dig.
så gick han ut till bebis i hallen och försökte få henne att gå in i köket och kasta papperet som nu låg på golvet.
Tillslut blir han arg och skäller på henne och hon går vidare som inget har hänt.
han går in i köket arg och kastar själv pappret och sen sätter sig för att måla.
Är han en blivande konstnär så fort han har irritiation i kroppen så måste han måla av sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback