Farsdag!

2008-11-09 @ 19:39:52
har haft lite uppehåll under helgen med bloggande,
så skönt ibland att inte skriva blogg fast jag gilla det.
Men helgen har bara bestått av sjukdom ifrån Justins sida så det har varit lite tufft.
Han har haft över 39,5 i feber och han har annars mått bra men har haft svårt att svälja och hostar, lilla killen hostar tills han spyr och så är det efter varje gång han ätit.
så han har väl somnat vid kl 06:00 på morgon.
men nog om det,



Idag är det Farsdag.
Ringde till min pappa och min låsats pappa i skåne :) och grattade dem
Sen så kom min pappa över på middag och han fick sina Petit choux med choklad som han har tjatat på i 4år nu :)
Tacos till middag och jätte trevligt med besök. :) för en gång skulle fick vi laga middag på farsdag och inte pappa.

så det blir fler besök på ett fransk bageri istan smaskens med desserter!

Nu skall vi mysa med Justin innan han skall sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback