En olycka kommer aldrig ensam!

2008-11-02 @ 01:57:57
Idag vaknade jag av att rickard sa att han var försenad, men det slutade med att Justin kom in och sa kom mamma kom och drog av mig mitt täcke.
Så då var det bara att gå upp och göra frukost till oss,
Bapor ringde där oxå och frågade om vi alla skulle dejta under en middag, självklart kan vi göra det.
Dem skulle plocka upp oss på tillbaka vägen ifrån deras äventyr dem har varit på under dagen,
Så jag och justin passade på att slappa och kolla på tv och städa lite.
han började helt av sig själv att plocka i vita strumpor i tvättmaskinen hehe så då får man passa på att tvätta alla vita strumpor på 90grader.
Sen blev det sova middag och sen ringde bapor och då for vi iväg.
Thaimat till middag och sen har vi bara myst hemma hos farmor.

Tror ni inte att Justin råkar ut för en ny olycka med sina tänder?
Han leker med Jesper och när justin precis skall ta jesper så flyttar jesper på sig och Justin flyger fram emot Bapor lyktor och gör en buckla och han slår upp sitt sår han har i munnen, Lilla gubben men han blev glad snabbt och fick lite glass så att hans nya fläskläpp inte skulle bli så stor,
så det blir att ringa till tandläkaren igen på Måndag igen!
plus det blir att ringa och få tag på min läkare. men efter denna gång kommer jag att byta läkare.
för hon och jag är inte på samma nivå. ena gången förstår hon mig andra gången så är hon skit elak.
Snacka om att inte ha passion för sitt yrke. men men nog om det Justin är viktigaste i detta läge han tänder är det fokus på.
så en olycka kommer aldrig ensam men det blev 2st olyckor inom2dagar

//Puzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback