Bio med Justin!

2008-11-30 @ 18:20:01


tror jag somnade kl 05 imorse och sov sen till klockan ringde innan det somnade jag vaknade och höll på känns som man inte sovde något där mellan 12 och 05.
Men klockan ringde 8:30 och då var det upp att fixa frukost till Justin och sen in i duschen få upp rickard och sen åka till Sickla.
Jag och Justin valde att gå upp till Andyslekland innan vi skulle på bio, vi åkte med rickard annars hade vi fått åka 20min efter han med bussen så då åkte vi med han.
Justin han leka av sig samt jag han bli J*vligt irriterad på en unge som puttade Justin flera gånger för att komma förbi tillslut fick jag ta på han när jag hjälpte Justin upp till kanan så kom han där igen och knuffade inte bara Justin utan mig oxå.
Då drog jag ner unge och sa att han skulle passa sig riktigt noga för man knuffar inte folk så där.
Han pappa kom sen fram och tacka att jag vågade säga till han för många gör inte det.
Tydligen så har dem problem med honom. sen satt ungen och tjura uppe vid kanan 30min innan han kom och sa fölåt.
Jag förlät han och sa att du är en stor pojke du skall visa dem andra barnen hur man skall bete sig sen var det inga problem.
Efter så börja jag tänka kanske inte ungen det är fel på utan föräldrarna. men men det är en annan historia.
Sen gick vi ner till Pappas jobb och lämnade Vagnen och gick sen vidare till Bion.
Justin gick och var jätte glad och väl inne så pekade han på dricka så köpte vi lite popcorn och gick på toa och sen till bio salongen och Justin satt blixt stilla under hela filmen med popcorn i ena handen och dricka i den andra och kommenterade saker ur filmen hela tiden.
Så gå på Bio skall vi göra igen och när vi kom ut så sa Justin Bio roligt mamma. min lilla eller stora pojke.
Sen åt vi lunch med pappa och sen for vi hem :)
Nu håller jag på med Julpynt till fönstrerna hehe.




//Puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback