Vad den här dagen har gått fort.

2008-07-13 @ 23:06:32
Som jag sa förut så skulle min sambo vara gladare när han kom hem idag ifrån jobbet.
Jag & Justin passade på att gå ut och leka innan pappa kom hem, så vi gick till dagis gården och lekte åkte lite kana och gunga lite.
Sen kom pappa hem med middag och idag blev det kyckling sallad med keso och vi hade min lillebror och hans tjej på middag (trevligt hehe) plus jag lyckades att hälla ut En saft kana på Sandra, Sorry girl hehe

Eftermiddagen så gick vi ut igen och då kom pappa med och lekte hehe blev bygga en massa sandsaker i sandlådan med hink och spade fast försökte man bygga något stort så kom Justin och hoppa på det. Blev en timmes lek där innan Sandra och Jens åkte hem.


Nu under kvällen så har vi suttit och kollat på MTV room 401 helt sjukt program där dem verkligen kan skrämas
men vi passade på att busa med justin och nu ligger han i sin säng och ropar på pappa.



God natt på er mina sötisar nu e det dax för att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback