Shopping shopping och mer shopping!

2008-07-30 @ 22:49:33
Justin sa direkt att han skulle till Farmor när vi sa att det var dax att åka och shoppa.
men vi sa tyvärr idag får du följa med oss.
Blev inge gnäll och han satt helt tyst i bilen och skrek framme när vi hade parkerat i Nacka Forum.
Jag & Rickard delade upp tiden och vad vi skulle göra. (jag gick in på kapphal och köpte lite kläder till mig in på hm och köpte kläder till justin) sen fick rickard sin tid själv och jag tog Justin, vi passade på att gå och äta lunch medans pappa var och shoppade.
Rickard hade sagt att Justin var pain in the ass när jag fick han men med mig var han en ängel hehe.
Sen hem för att sova ut lite och sen åt vi middag ute och var snabbt hem till bapor för att Justin kunde få leka av sig lite.


Nu skall jag packa våran resväska, åker på mini semester ner till Malmö!


Lite kläder ifrån idag :) vem har sagt att en kille inte kan ha ROSA? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback