Ledsen nu är jag på *G*

2008-07-11 @ 20:20:22






Nu lägger jag min andra blogg på vilo pause för vill inte att alla skall kunna komma åt den.

Justin är lite sjuk feber nästan 40grader. (vet ej om det är för att han tog fästing spruta för 2 dagar sen eller om det är så att han är sjuk sjuk)

Jag har mest sprungit efter honom idag och burit honom då han är väldens gnälligaste men men det får man ta och nu hoppas jag att han sover bra i natt och att jag själv kommer sova gott.
imorgon är det bara jag och Justin hemma och vi vet inte vad vi skall hitta på i dagens läge men det återstår att se.

Kommentarer
Engman

Okej, tack för ditt deltagande. Vi får hoppas på att du vinner den då :)

2008-07-11 @ 22:01:47
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback