Landet 18-20/7

2008-07-20 @ 19:53:50
Vi valde att åka till landet under helgen för att bara slappa och inte gär någonting :=)
Vi åkte hemifrån vid kl 17:00 i fredags och det gick ganska fort upp *SKÖNT*

Justin var självklart vaken till 23:30 och han sparkade boll med Morfar och sprang runt som han ville (en kille som njuter av att vara på landet med öppna ytor och bara kunna gå in & ut som han vill)

Jag hade jätte svårt för att sova för det var så J*vla varmt i rummet men men vid kl 03:00 hittade vi ett myggnät och sen kunde jag sova.
Men kl 06:30 var det dax att gå upp för då skulle Justin gå upp den lilla ungen.
Men vid kl 08:00 var det fullt hus och alla var uppe hehe, frukost och sen en massa lek och bara en massa slapp.
På eftermiddagen efter sova middag tiden så åkte vi in till Norrtälje för att lämna Sandra och Jens för dem skulle åka och hälsa på sandras syster som har fått sin bebis.

GRATTIS Theresa till lill tjejen :=)
Morfar & Justin & Rickar, jag passade på att gå ner att bada innan middagen och självklart vaknade sjömonstret till liv.
han blev skit arg när han var tvungen att gå upp.
Gryta till middag och Justin åt som en häst efter ett tag.
mer lek innan justin sov kl 21:00
och jag & rickard passade på att spela kort och jag måste erkänna att jag slog ut han med hästlängder.

SÖndag
vilken slappar dag hehe man är verkligen trött som tusan.
och nu är vi hemma igen.



//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Sara

Oj va skönt de låter, å så bekant med ungar som vaknar i ottan,... haha

Var har ni landställe ?

Kram

2008-07-20 @ 21:01:03
URL: http://www.metrobloggen.se/SaraHolmen
Nicole

Vad härligt ni verkar ha haft det.... =)



Vad fin bloggen har blivit!



KRAAAAM

Grannen

2008-07-20 @ 22:39:06
URL: http://sybubblan.blogg.se/
Sara

gud va skönt ! Jo ja "har" två landstälen jag me,... $min familj har en bit utanför Katrineholm, och As familj har ute på Vätö =)

2008-07-20 @ 22:59:38
URL: http://www.metrobloggen.se/SaraHolmen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback