Kommer han med eller inte?

2008-07-31 @ 23:15:57
Jag kan tydligen inte slita mig härifrån, även fast jag e på mini semester.
idag åkte vi ner till malmö och vi gick upp kl 05:00 och fixade det sista och fixade Justin så han fick vakna till innan vi åkte hem till min pappa för han skulle ta våran bil.

Väl på flygplatsen börjar man slappna av (jag har jätte svårt att sova när jag har en tidig tid på morgonen att passa) så satte vi oss för att vänta tills incheckningen öppnade.
Väl när den öppnades kom paniken rickard har glömt sitt leg hemma!!!! SHIT vad gör vi? men jag gick fram med väskan och den blev incheckad i mitt namn så jag behövde bara visa leg. genom alla kontroller och självklart skall det pipa om mig. och in på terminalen och där börjar vi sätta oss och då kommer jag på att Vi måste visa leg för att komma ombord på planet, fan helvete kl är 07:40 och planet går kl 08:15.
Rickard valde då att gå ut och prata med dem utanför vid diskarna och jag tyckte det tog en evighet kommer han tillbaks eller måste han åka hem?
Men sen ringer min mobil och fan vad jag fick ont i magen nu får han inte åka med ner eller så måste han ta ett senare plan.
Men allt hade löst sig och han kom med ner och tack för det.
Resan gick väl bra Justin var allmänt gnälling men det gick tur som är så var det bara 1 timmes flygning.

Sen fick vi sova ut hemma hos mormor & morfar och Justin spenderade tid med Mormor och passade på att busa som en tok medans man själv sov som en stock.
Lite shoping på eftermiddagen/kvällen och middag och en massa prat och Justin skall busa.

Nu är det dax för att sova och god natt,

Har snart läst klart min bok hehe.



//Puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback