God morgon alla sötisar :)

2008-07-13 @ 12:46:55
Hej alla mina sötisar
Idag är jag verkligen trött Justin skulle gå upp kl 04:00 men jag fick honom att somna om vid kl 07.00 tills 11 det behövdes verkligen.
Idag skall vi mest vara hemma för att se om Justin får tillbaks sin feber så håll Tummarna nu för oss.
ikväll kommer jag säkert få hem en glad sambo han går på SEMESTER imorgon *JIPPI*

Pratade nyss med min lilla syster hehe din lilla elaka sak hehe inte komma och hälsa på mig när du ändå åker förbi. hehe skoja bara lite med dig.


nej nu e det dax för lek med Justin

så vi syns senare :)


//Puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
beckie

haha älskar dej oxå bella :)

2008-07-20 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback