Dagen emot sitt slut!

2008-07-21 @ 23:33:24
gud vad jag är trött, hela tiden är jag trött fattar inte.
Dagen har vi mest gjort nada lekt med justin och fixat hemma.

Min lilla syster kom efter 15:00 och hon har verkligen busat med Justin hehe han kan både säga Moster & Bekkie snacka om att hon blev stolt hahah.
Storhandel med barnen och pizza med oss hem ;) (Justin åt som en häst)

Justin kan inte slita sig ifrån en cykel ifrån coop han lyckades cykla på den och man såg verkligen glädjen i han ögon.
Han är ibland bara för söt för vi stod och kollade på tidningar och helt plötsligt var ungen borta men vi hittade honom tillslut hehe och då stod han och plockade godis i en godis påse hehe. (han är verkligen jätte duktig säger man att nu e det bra så lägger han ifrån allt och stängen påsen)

nej nu skall jag slappa innan jag skall sova


//puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback