Att älska som en porrstjärna!

2008-07-28 @ 23:57:22





Idag var jag & rickard och shoppade kläder till oss alla.

Justin var hos bapor för han ville inte följa med oss och handla (han blev jätte arg när vi sa att vi skulle åka & shoppa,  han sa direkt shoppa, åka bapor) så det var bara att ringa till bapor och fråga om han fick komma.

Jag & Rickard for till Skärholmens Centrum (gamla traktet) omg vad dem har gjort om herregud hittade runt stället helt ommöblerat men jätte snyggt.
Blev kläder till mig & rickard & justin samt bodycream till mig och wax för att waxa benen. samt köpte en bok, Att älska som en porrstjärna, och lunch och fika.  (så nu bler det en massa läsning när man ha dö tid) sen åkte vi vidare till Sickla för att kolla kamera och kolla efter presenter. Sen fick jag för mig att dem hade en lindex i orminge måste ha fler shorts till justin så det var bara att åka dit. (självklart hade dem alla shorts på rea hehe så kom ut med 2par shorts och 3par boxershorts till justin för 160kr) Sen for vi vidare till Möllnvik och handlade thaimat och hem till Bapor.
Justin hade verkligen inte saknat oss för han hade busat och busat och busat med Bapor. (och självklart ville han inte åka hem)
Men ikväll hoppade han inte ur sin säng för att han inte ville sova, han var verkligen helt slutkörd.
men måste handla några snygga skor imorgon för snart flyger vi ner till Malmö.



Skriver om boken sen för att säga vad jag tycker.




just det BsB har börjat med nya låtar till sitt nya album hehe längtar så.


Kommentarer
NaTTeLi

Elliott är oxå ca 1½år.. :)Föddes 4 dec 2006. När är Justin född? :) Döpt efter timberlake? ;) thihi

2008-07-29 @ 01:35:26
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Jessica

YES!!! Mer av det goda! BsB 4-ever :)

2008-07-29 @ 12:01:09
Sara

Skärholmen har verkligen blivit bra ! Är där rätt ofta å fikar på Billströms, =) Åker faktiskt hellre till skäris, än till stan,... haha

2008-07-29 @ 13:07:53
URL: http://www.metrobloggen.se/saraholmen
NaTTeLi

Ja det är väl mer lr mindre oundviktligt.. :P



Varför inte en Duncan? ;) thihi Nick då kommer dom ju bara tro att det är förkortning på Niclas.. ;P



Här vart det en Elliott. Vi hade först bestämt oss för William men sen så ångra jag mig. :P Pojkvännen hade inte velat ha en Elliott men efter 1v med värkar och sedan 17 timmar på förlossningen så hade han inte så mkt att säga till om.. haha Elliott skulle ha kommit den 23 nov men kom 2v försent varav en av dom veckorna gick jag med värkar till och från hela veckan.. :/ Värst var det om nätterna.



Mvh Nathalie

2008-07-29 @ 14:13:55
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Sara

haha ja me, de e så mkt skönare att slippa väder och vind när man ska schoppa.... De a nog tur att de inte såg ut så när vi gick där, då hade man väl vart ännu mindre i skolan,.. haha ! Jo de va mysigt på skansen :) å inte så mkt folk heller =P

2008-07-29 @ 15:50:38
URL: http://www.metrobloggen.se/saraholmen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback