Sorry!

2008-12-04 @ 23:18:30
Det händer så mycket just nu
vi håller på att fixa hemma för fullt inför Spanien resan som vi åker på torsdag.
det skall packas det skall fixas det skall städas det skall tvättas det skall växla pengar det skall fixas mycket.

Vi kan börja så här.
Vi hade en resa till Spanien via Resfeber och tyvärr så gick sterling i konkurs och då blev vi av med våran resa :( men vi fick tillbaks våra pengar det tackar man för och sen stod vi hur skall vi göra nu.
Resfeber sa att dem kunde hjälpa oss med en ny men att vi fick lägga mellanskillanden. OK?!?! Då skulle vi få lägga ungefär 5000kr till för att komma till samma ställe med samma hotell.
Vi betalade 9000kr totalt för allt med all inclusive hotell. vi tänker inte lägga ut 5000kr till för att åka dit då.  plus med mellanlandningar
men dem kunde lägga 10% men hallåååå det är ju ingenting.
Men vi fick våra pengar och vi bestämmde oss för att boka annat bolag och jag som är utbildad resesäljare valde att boka Hotellet med Engelsmännen. plus att dem var 3000kr billiagre men tyvärr så blev flygresan dyrare men vi gick upp i pris ca 1050kr hehe men det är det värt vi skall till SPANIEN.
Så min lillebror kommer bo hos mig vilket är skönt ;) för vi har katt.

Sen kommer vi hem och då måste vi ställa oss och bråka om vart vi skall fira jul
hum hatar julen men älskar julen när man inte har någon press på att alla skall dra i en.
men men vi lär väl vara nöjda eller onöjda eller så stannar jag hemma.

//Puzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback