Oj dagarna bara springer forbi i spanien!

2008-12-14 @ 21:15:34
ojoj vad dagarna àr fort.
Vi har varit pa stranden 2dagar nu och haft det skit mysigt justin vagade inte bada forsta dagen men andra sa tog han fort och gick langre ut sa vagorna for pa han.
Sjalv jag som ar badanka alskar vagor och dem var hoga sa att man hamnade under och for flera meter tillbaks

Vi skall imorgon till en annan stad or att bada sen skall vi bada med sjolejon :)
men mer om det sen.

Vi har det bra att vi angrar oss att vi inte akte 2 veckor.

p.s vi har 30 grader i solen och jag ar pigg for forsta gangen :) pa valdigt lange.
langtar verkligen inte hem vill stanna kvar skulle kunna tanka mig bo har.




//Puzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Farmor

Härligt att höra av er, tack för sms ;-)!

Det är ni väl värda att ha det så härligt!

Skönt för min plutt att få springa naken i vågorna.

Ta hand om varandra!

Kramar från Farmor!

2008-12-16 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback