Måndagen i sig!

2008-12-29 @ 23:31:19
Vi alla sov länge idag ganska skönt men jag och Justin började dagen med att bada och bara koppla av men han tröttnar ganska fort och då hoppar han ut själv och så gick han ut till pappa.
Jag låg kvar en stund och tänkte på allt, mest på framtiden, jobb resebranschen, livet utan för sverige :) det kanske skulle vara något.  men man lär aldrig få med Rickard och sen har vi Justin honom kan jag inte lämna så det blir kvar i tråkiga stockholm vill något nytt. 

Idag har vi slappat och bara myst och pussat på våran son :) ibland behövs familjedagrar
Idag skulle min läkare har ringt tror ni hon ringer nej såklart.
jag skall avbryta min sjukskrivning nu efter den 31 så har jag bestämt nu vill jag ha mitt liv tillbaks.
Som er som inte vet har varit sjukskriven pga min rygg men tyvärr kommer jag att få leva med detta känns det som men sånt är livet.
men men nog om det så läkaren skulle ringa så imorgon skall jag ringa upp och skälla men då lär hon inte vara där för det är snart nyår och hon brukar ofta vara ledig den tanten. så nu blir det att byta läkare.

så imorgon blir det att ringa till läkare min arbetsledare och disskutera


//Puzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback