Julklappar hit och dit.

2008-12-23 @ 16:09:27
Imorse gick vi upp men tuppen tror jag, Justin kan sova till 11 om han vill men idag så drog jag upp han för vi skulle in till stan och hämta julklappar som mormor och morfar ifrån skåne har sickat upp. (vi tackar så mycket, justin ville öppna dem på plats)
Sen stod jag där hur fan skall jag få hem denna stora kartong med alla julklapapr i?
Men det löste sig.
Vi for vidare till Pappa Rickards jobb och lunchade med han och sen skulle jag köpa julpapper.
Jag är lite konstig där när det gäller papper, det får inte vara samma papper på alla julklappar och helst inte för barnsliga med massor med nallar osv det skall vara lite gamledagsa som är ifrån långt innan jag föddes. (lite antikt) för då känns det som jul, så folk stod och kollade konstigt på mig när jag fråga om dem inte har något annat än det dem hade. så då plockade hon fram 2 rullar som var perfekta. så nu får inte alla julklappar samma färg.
Det skall vara färgglatt under granen och inte bara en massa grönt och rött.

Nu sover justin sen middag :/ eftersom vi var ute.

just det träffade på Cattis på tunnelbanan hehe roligt :D


//Puzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback