Jag hitta en dator i Spanien!

2008-12-12 @ 20:35:32
Gud resan gick bra men det tog làng tid srom tusan :( vi fick att planet var forsenad med 1 timme for den forra hade motorkrangel men men det gjorde inte oss nagot.
Justin somnade ganska fort och vi andra oxa pa planet och han var jatte duktig tills han borja trottna efter 4timmar men det kan man latt forsta. 
mat nar vi kom och det var jatte fin buffe jag och rebekka hittade sjalvklart en favorit till efterratt den smaka himmel och skit rosa hehe.
Sen lite drinkar men da hade jag saaa ont i huvudet sa jag visste knappt vad jag hette.
Men idag har vi passat pa att shoppa och badat samt atit god mat och nu blir det att ga och ta nagra drinkar hehe.

Justin trivs som fisken det ar over 20grader varmt och vi njuter av fulla muggar himmeln ar bla fast vi hade moln over oss nar vi kom hit men som sagt vi bukar ha tur med vadet nar vi aker bort hehe.

Men  vi har det super bra och jag fa se om jag hinner blogga mer for ibland ar inte allt sa billigt.

Vi skall pa nya aventyr imorgon


//Puzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback