Jag har blivit utmanad

2008-12-04 @ 23:53:15
Så har jag då blivigt utmanad IGEN av Karin 



Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar


8 favoritprogram
1. One tree hill
2. Greys anatomy
3. Gossip girl
4. Desperate housewifes
5.  Sex and the City (när det gick)
6. The oc (när det gick)
7.
8.

8 saker jag gjorde igår
1. Städade
2. Bytte blöor
3. Kollade på Tv
4. spelade spel
5. var på föräldrarmöte
6. Ställe upp som frivillig person till föräldrarrådet
7. Fixade middag
8. Lunchade med Cattis


8 saker jag ser fram emot
1. Spaninen Resan
2. Julafton för Justins skull
3. ett bättre 2009
4. Gå på bio med justin på lördag
5. Gå på spökrundan 9dec
6. julpyssla klart
7. Justins 2årsdag
8. Snö


8 favoritrestauranger

Restauranger vad är det? När ska man ha tid för det?
1. Glashuset Gustavsberg
2. Resturang kejsaren Hötorget
3.  Berns (skit god matt)
4.
5.
6. 
7.
8.

8 saker på min önskelista
1. En vit jul
2. En frisk Justin
3. Att min familj får en underbar jul
4. Mer pengar på fickan
5. ett rosa våffelgärn
6. dett drink sett (shaker iskrossare mm)
7. En bakbunke
8. En ny KAMERA

8 personer jag utmanar

1. Jessica
2. Sara
3. Lelle
4. Gugge
5. Mina
6. Nicole
7. NaTTeLi
8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback