vad betyder mina drömmar?

2008-08-25 @ 22:52:12


(är detta en stor rädsla i mig?)


ibland kan jag sitta och grubbla över drömmar som jag drömmer under nätterna!

Som i natt drömde jag en helt sjuk dröm att man grubblar igen, hur kommer det sig varför drömmer man så konstigt!
mina drömmar börjar alltid bra men helt plötsligt blir dem bara värre och värre och i natt handla det om Tornados.
vet ej riktigt om det är en rädsla för mig (oki vill ju inte direkt möta en)
men allt handla om att jag var ute med några kompisar och allt började bli svart på himmeln, vi fattade direkt att det är inte ett moln som är snällt utan den kommer att skapa kaos, Självklart börjar vi ringa efter taxi och vinka in alla bilar som kunde få oss därifrån.
Taxi bolaget hade fullt upp men dem skulle sända en bil så fort dem hade någon ledig, bilar på gatan stannade och bara kollade hur molnet började bli en tornado. (varför får ingen panik? kanske för det är lilla Sverige vi pratar om) men när den började bli för stor så sprang vi alla in i ett hus och gömde oss. vi hittade ett rum där det inte fanns fönster eller något som kunde gå sönder, utanför oss hör vi hur det brakar och det knakar och glas går sönder.
Efter ett tag hör man att det är över hos oss och vi alla går ut och tittar så ser man allt som har gått sönder och man ser hur tornadon går vidare i sin makt över alla hus och små hus. (stockholm är inte sig lik, pappas jobb låg på ett annat ställe idrömmen) och självklart var tornadon på väg dit (jag visste att pappa jobbade) fram med mobilerna för att få tag på pappa. men tornadon har som sagt tagit allt i sin väg. helt plötsligt får jag fram bilder i mitt huvud och ser hur pappas jobb flyger iväg och allt ligger till grunden.  och tornadon fortsätter sin väg.
När solen är tillbaks så kommer alla ut på gatan igen och alla fortsätter som inget har hänt.
Och där vaknar jag.
Det första jag tittade på vart var jag (tur jag e hemma) det var bara en dröm, Pappa är välbehållen (få man hoppas)
och nu var det dax att gå upp för Justin skulle på dagis, men ändå skall man gå och grubbla över saker som man drömmer om.


Vissa drömmar kan jag drömma om att jag ramlar ner i havet fullt med vithajar (är det oxå rädsla i mig? jag hatar vithajar men kan kanske kolla på dem på avstånd, gillar vatten men kan inte bada själv ute)

eller att jag blir jagad men vet inte vem jag blir jagad av och springer så hoppar jag ner ifrån ett högt berg och man känner att man ramlar och helt plötsligt så vaknar man!

Vad betyder mina drömmar?


Skriv vad ni tror
och skriv in era konstiga drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback