Perfym och kalas och mer slit!

2008-08-25 @ 12:53:43



känns inte som jag har ätit något annat än tårta kakor och allt annat.
3kalas på 4dagar hehe fick lördagen att slappa men det har ju varit trevligt oxå med kalas.

Först mötte jag upp Bekkie inne i slussen och sen vidare till centralen för jag skulle handla min perfym.
Bekkie kolla å mig som jag var dum i huvudet som skulle ha en perfym som luktar sockervadd, men väl på åhlens så visade jag flaskan jag skulle köpa och så spruta hon perfymen på sig och sa att den lukta skit gott.
(en lilla syster som är lik mig?) vi han ganska mycket samma smak,
Sen vidare ner till hemköp för att köpa lunch till Justin och sen vidare för att Möta stora syster Monica (som är hemma ifrån Oslo) och sen vidare ut till Bromma för kalas.
Justin var lugn som en jag vet inte vad fast man tycker att han är vlid annars.



vid kl 17:00 åkte vi hem och vi träffade upp Pappa i Gullmarsplan (justin somnade på ett säte på tunnelbanan) så jag fick bära han till bilen och sen åkte vi för att äta middag.
och sen vidare till bapor för hämta våra saker.

Justin & Legolas höll på som tusan och Legolas ville verkligen sätta Justin på plats (men jag tror inte att han lyckades riktigt)
Ända Justin säger är oj oj oj när han hoppar på honom. han springer inte i väg eller blir ledsen uten oj oj oj och skrattar,
en busig liten hund.


sen var det hem som gällde och Justin röp själv in i sängen och ville sova.
Lilla gubben vaknade någon gång i natt och var helt hysterisk (snacka om att han hade ont i magen) men efter en iprem så kunde han sova igen.


(jesper & Legolas)
du hittar även Jesper på hans blogg
http://jesper-legolas.blogspot.com/




//Puzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback