Look over here!

2008-08-01 @ 22:29:38

Justin vaknade för mig och rickard men han fick komma upp till mormor och vi fick sova vidare :)
Annars så har vi mest tagit det lungt, pratat med min sötis till Catis :=) hon är verkligen go den tjejen :) Love ya Darling. (vi får försöka gå ut och ta några drinkar när jag kommer hem)
Sen så har vi varit och handlat födelsedags presenter till Mamma & Jocke tyvärr kan jag ej säga vad det är för det för dem läser min blogg.
Men en trip till Lund och en trip till Malmö för att hitta dem rätta presenterna.

Pizza till middag och sen har vi kollat på en massa igelkottar ute på ängen var ca 15st stora som små och så söta.
Justin är verkligen gullig när han få se djur hehe (gullig inte klappa) nej vi har sagt att man inte får klappa hehe.
Sen har rickard & justin busat med barnvagnen och haft rally (tror det är en av dem första gångerna jag ser rickard springa)

imorgon är det fest så det lär bli kul för Justin för det kommer en massa barn som han kan umgås med.

nej nu skall jag gå härifrån för min sambo klagar hehe älskar dig rickard ändå hahaha


//Puzzzzzzzzzzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback