Kroppen är helt slut.

2008-08-28 @ 11:59:26
Hjärnan tröttar ut min kropp ändå äter jag vitaminer. (undera om jag verkligen håller på bli sjuk nu)
men men
Justin kom iväg til sitt dagis och tydligen så har han och pappa sovit på soffan i natt brevid varandra haha (har tydligen sovit som en gris) men dem klaga inte för dem hade sovit gott.
Så fix med Justin & fix med mig och sen iväg till dagis.

Satt med räkningarna igår och självklart fattas det en räkning så det är bara att ringa dit och fråga om dem kan sända ut en ny.

Rickard är nu hos läkaren för han har fått ont i lungorna så nu får vi hålla tummarna för att det inte är något om det är något så kan han få antibiotika.
Justin har nu fått tid till op för öronen den 24/9 (tur för vi ville ha det efter sommaren)


//puzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback