Klippning!

2008-08-12 @ 17:22:16
Nu har hela familjen varit och klippt sig hos Cattis på Hårstudion :) hon är verkligen jätte duktig.
Jag färgade håret blev lite blondare med mörkare i under håret.
Justin fick en kort klippning och han e sååååå söt. han satt jätte snällt i stolen när hon skulle klippa och det blev såååååå sött. Han e ju en stor pojke nu.
Rickard klippte stort sätt bara ner håret som vanligt med lite tuppkam ala old style men jag gillar det.

Skall försöka få in ett kort senare.


Sen har jag träffat Cattis min jobbarkompis och vi har fikat och haft det jätte mysigt.
ibland är det kul och skönt att bara kunna prata av sig mellan himmel och jord.

Ne nu måste jag avslute för rickard (surbocke kallar) att det är middag. (han e på sitt värsta humör idag)

Kommentarer
Sara

fy fan för karlar som e på dåligt humör ! Tror inte de finns nått värre! Sänder en varmtanke till dig, å hoppas att han blir på bättre humör när ni ätit =)

KRaaam

2008-08-12 @ 18:42:46
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback