kan man bli tröttare på han?

2008-08-14 @ 19:55:11





Kan man bli tröttare på en kille som bara skriker och skriker?
det hela började med att han inte ville gå hem ifrån dagis :) vilket är bra för han trivs men han säger hej då till alla och vi går precis vid grindarna vänder han humör och bara skriker, jag får inte röra grinden och jag får inte öppna grinden men jag lyckas få upp honom i famnen men han forstätter skrika och skrika, väl på gården så fråga jag han om vi skulle vara ute och leka han svara ja men började skrika mer när jag gick nära gungorna så lyfte jag upp han och fråga skall vi gå hem ja svara han men började skrika igen för vi gick hem.
och så har vi hållt på hela kvällen tills nu för nu sover han och nu skall jag slappa som tusan.


//Puzzzzzzzzz

Kommentarer
sara

men USH va jobigt ! vet vad du menarm även om jag inte har någon egen unge, men de räcker gott med små kusiner, å polares barn för att veta hur fruktansvärt frustrerande de är...

Kraam

2008-08-15 @ 08:24:03
URL: http://sholme.blogg.se/
Janine

Vet PRECIS hur det är! Du vet att man får sälja dom på blocket va???

Styrkekram!

2008-08-19 @ 12:36:44
URL: http://bellansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback