ingenting!

2008-08-28 @ 23:26:48



ibland gör man ingenting på kvällen.
Vi hämtade en glad kille ifrån dagis 15:30 och han sprang till grinden och ropade mamma (pappa fick väl vara med på ett hörn när vi väl hade kommit in)
Allt hade gått bra på dagis och han hade ätit som en häst. han gick hem eller han fortsatte gå han ville inte gå hem så vi gick på en promenad istället och hamnade vid en lekpark i ett annat område, Justin gungade på motorhästen och bilen och samt klättre på båten och gungade (det gjorde jag oxå) hehe jag fick plats utan att det gjorde ont haha (men fy tusan vad man blir snurrig) det märks att man inte är 5år längre och man klarar allt. Utan man är 23år och klara nada (hehe)
Justin garvade för mamma gungade hehe min lilla pojke.
Hem och gjorde plättar och Justin åt 12 plättar (men gud vad han äter)  innan så målade han med sina pennor och kritor, han fick en present utav mig & rickard för någon dag sen, ett stafli ifrån Ikea och en massa rit tillbehör och han vill måla hela tiden.
Måla, måla och får man inte måla måla så blir man skit arg. (envis lite pojke) så en massa teckningar har man fått nu hehe skall försöka få in en bild på elefanten som rickard säger, men jag tycker det mer ser ut som ett monster.

Justin kom isäng vid kl 19:30 och imorgon är det dagis igen och sen är det helg mys :=)

//puzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback