Hallååååååå Vakna!

2008-08-11 @ 08:56:02
Det var det jag fick höra idag av min son haha.
Vi har hunnit med några saker denna helg oxå, i fredags så skulle vi ha åkt ut med båten till skärgården men det regnade som tusan då och då är de inte kul att åka. så vi bestämmde att vi skulle åka waxholmsbolaget ut istället men pappa ringer på fredagkväll och säger det skall bli fint väder på Lördag så vi tar båten istället.
kl 09 var vi vid båtklubben och sen for vi ut till Slussen åkte genom slussen och sen vidare via nacka och sen förbli Gustavsberg och sen ut på Nämdö fjärden och sen var vi på Aspö.
där möttes vi utav mina kusiner farbror och farmor (vi säger hela tjocka släkten på pappas sida)
Justin var på strålande humör för han fick stort sätt springa hur han ville.

Lite bad blev det innan vi fick Lunch pappa i först sen jag & sen Rickard, när jag väl kommer upp båten tror ni inte att det kommer upp en huggorm precis där jag var nyss? skit äckligt men han/hon försvann lika fort.
Sen upp för att vila med Justin för han vill absolut inte sova med pappa och vi hinner bara lägga oss så sover han.
kl 16:00 började alla gäster att komma för att fira farmor & torsten på deras födelsedagar. Massor med god mat och en massa snack (Justin höll det roliga på hela kvällen han hade teater och alla skratta, gissa om Justin trivdes)
En massa lek med Morfar, Ove, Chris och Peter blev det innan alla gick och la sig efter kl 24:00.

Söndag Justin gick upp kl 08:00 fast då hade han legat inne i sängen ett tag och pratat, men jag gick upp med han och vi började med att äta frukost och sen bara springa runt och hålla på innan det var dax för att åka hem med båten igen. Resan gick snabbt och smidigt fast det blåste bra på vissa ställen.
Men vi passade på att åka genom djurgårsbrunn och sen via långhålmen. och sen vidare till båtklubben för hemgång.

Idag skall man på sjukgymnastik och sen skall vi bara ta det lungt för vet ej riktigt om det vill vara sol eller om det vill komma regn.

men jag skall försöka få in bilder ifrån Aspö och båtfärden ikväll


//Puzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback