Andys Lekland!

2008-08-23 @ 10:02:25


 


(våra små barn för 1år sedan snart)



Efter dagis planerade vi att vi skulle åka till Andys Lekland i sicka och där träffade vi Jens, Sandra, Theresa och lilla Nathalie och Mamma Lena (Sandra och Theresas mamma) Självklart kom min darlings Jessica och Belle över en stund innan dem skulle hem för att göra myskväll.
Jag och Justin blev kvar tills dem stängde och åkte hem med rickard. (kan kan ju säga att det blev mycket lek på Justin den dagen, först dagis och sen leklandet)
Hemma så var det mer bus på han innan han ville sova (tur så skulle han inte vara på dagis förän kl 09:00)

men jag var helt slut och fixade lite innan jag la mig men istället för att sova så valde jag att läsa en bok.
(jag vet jag är kontig som har börjat läsa böcker)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback