Acke 6år!

2008-08-23 @ 10:14:48

Dagen började med att vi lämnade Justin på dagis och åkte in till stan för att träffa Monica för en lunch och sen lite shopping.
Vi åt lunch på mitt & monicas stammisställe, hon åt sushi och jag & rickard suki yaki (jätte gott)
Sen körde Rickard in oss till Stan för jag skulle handla present och Rickard skulle hem och hämta Justin.
Jag & Monica gick till br leksaker för att hitta en present till Tage som har kalas imorgon söndag)
där träffade vi Lelle & Ängla och Maria.
Sen vidare till Game för att handla present till Acke (det blev present kort) för han älskar spel och jag & spel går inte ihop så det fick bli något lätt.
så idag har nog Camilla eller uffe något att göra med pojken hehe. för han fick massor av presentkort så han kan handla dem spel han vill ha,

Sen åkte jag hem för vi skulle på kalas kl 17 och den blev jätte god smörgås tårta och en supermario tråta så gootttt och så gulligt.
Justin var verkligen på toppen humör och han lekte så det stod i hehe
Satt under kvällen och Prata med Madde för hon skall få en bebis (är man avis eller?) har aldrig riktigt pratat med henne så utan det har blivit mer hej och hej då för det är så många andra man pratar med.
Vi kom väl sist dä ifrån för Justin ville vara kvar.

Han somnade i bilen på väg hem och sen har han sovit hela natten.

//Puzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback