Veckan som har gått!

2009-07-06 @ 12:51:29
Vi har spenderat lite tid hemma hos Bapor och Farfar
med att simma och bada och äta middag och njutit av solen.
Vi har även varit till en badstrand och kollat.
Justin trivs som fisken hemma hos bapor så han fick stanna själv där under en natt och jag tror det gick bra även han hade gnällt till under 1gång under natten.




Justin och Rickard har även varit och spelat tennis med Stefan, Kim, och Lusse.
Jag passade på att ha lite egen tid så jag satt mest i soffan och bara njöt.
igår var vi och käka med Stefan på Indisk resturang och denna gång var inte maten lika god tyvärr,

Nu vet jag inte riktigt vad veckan har att erbjuda.

men vi syns senare

//Puzzzzzzzzzz




Lilla Bilbo fick oxå en plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback