skriken under natten!

2009-07-19 @ 01:35:12
Vi kom i säng sent igår och jag hann inte mer än att sommna förän jag tydligen sätter mig upp och gallskriker, så som jag vet så sover jag men drömmde och vaknade av att rickard tog tag i mig så jag vakande och började gallskrika.
sen tittar jag på honom och undrar varför han skriker!
då hade han oxå börjar skrika för jag skrek, ?!?!?!? fråga mig ej varför! (KILLAR)  sen kom mina tårar för jag blev så rädd för att jag visste fan inte vad som hände men tårarna gick över till skratt tårar för jag garva åt Rickard. ibland är det så roligt att han kan bjuda på sig själv hehe


så väck aldrig en tjej som drömmer.  eller sover sin prinsessdröm :D

//Puzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback