What happens i Vegas!

2008-10-03 @ 00:40:07



Rickard är filmtokig skulle han få välja att kolla på film oftare så hade han suttit i soffan hela dagarna.
då jag mer själv hatar att kolla på film för ofta, kan inte sitta still och har för mycket att tänka på om jag är hemma.
på bio går det perfekt då vet jag att jag kan inte trycka på pause och gå ut och kissa eller fixa dricka eller hjälpa Justin.

Men eftersom Rickard är sjuk så har jag passat på att kollat på film med han lite.
så jag fick välja så det blev What happens in Vegas med Cameron Diaz och Ashton Kutcher!
Lite små rolig och dem är bara för söta och snygga hehe. jag satt nog och garva mer än Rickard. hehe
Men filmen hadlar om 2 helt olika personer med olika bakgrunder, Båda hamnar i Las vegas pga att en har blivit dumpad och den andra har blivit sparkad ifrån sin pappas jobb.
och som sagt det går lite hett till och dem gifter sig på fyllan och ångrar sig självklart men som vanligt så vinner någon pengar och dem hamnar i rätten för båda vill ju ha pengarna och dem vill skilja sig. Dommen dem får är 6månaders att försöka vara gifta.
Ibland kan man bara gilla filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback