Vilka humör dem har båda 2.

2008-10-28 @ 08:29:44
Denna morgon vill jag fan inte att någon skall råka ut för
Rickard sov i justins stora säng i natt och jag och justin i min.
Justin vaknade vid kl 07:20 och då frågade jag rickard om han kunde ta han.
nej det kunde han inte för jag kunde gå och lägga mig sen och det kan inte han, fine oki om du tror det

jag har sjukgymnastik kl 10:00 så det blir att gå dit efter jag har lämnat på dagis (så vart tog sovandet vägen?)
ändå gick rickard och la sig först igår och snarkade så J*vla högt att både jag och justin inte kunde sova.

men båda 2 är sura och framför allt Justin omg vilket humör han gör ju dagen inte lättare med sitt humör.

Nu vet jag vad vissa tänker men då kan ni fan ta och ger er.
visst jag är hemma på dagarna men jag sover inte bort dagarna,
jag har oxå ett liv som skall fungera, med tex sjukgymnastik och se till att allt annat skall fungera för mig.
men men vissa får tänka snett om det är de ni vill JAG BRYR MIG EJ!
då kan ni lika bra lämna min blogg.

Nej nu skall jag fixa mig för jag själv skall iväg om 30min.

//Puzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback