Titta han snackar mer!

2008-10-22 @ 23:37:51
Titta han snackar mer, orden bara väller ut på mitt lilla hjärta.

som för några dagar sen blev han jätte arg när vi gick hem ifrån dagis, han hittade ett ciggarett paket på marken.

- fy Bapor oh fy Farfar, inte kasta
hahahha jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt hehe
Både Farmor och Farfar röker och när Justin har röt deras cigg paket så har dem sagt nej eller om han har kastat den så har dem sagt inte kasta,
Så han snappar upp allt och det är fort.

och när det är bus på gång så är han för rolig
efter tag kan man hitta ett kex överallt och då får man som ord
-inte jag bebis gjorde.

Ett annat ord om e poppis hos han är (Va fa)
Pappa rickard brukade säga det när han misslyckas med något
men nu har han slutat så nu hoppas vi att plutten slutar.


Så vad skall man säga.

//Puzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback