Paket på posten!

2008-10-20 @ 14:02:05
jag pratade nyss om att vi inte har fått paket på posten hahha idag droppade det ner ett paket, oki det var inte till mig utan det var till Justin så jag la tillbaks det i paketet så får han öppna det när han kommer hem.

Vi har haft en perfekt underbar helg :) Justin har varit på sitt bästa humör och vi har egentligen bara varit hemma under söndagen.
Fredgas var vi hemma hos Justins Farfar Anders
Lördag så var vi och små shoppa och sen så träffade vi på Farmor Cicki på forum och hon bjöd över oss på mat, sen vidare till Camilla och sen hem.

igår så fick jag något ryck och passade på att baka bröd.
tror dem redan håller på ta slut för så goda var dem.

Nej nu skall jag fixa bort alla vikta tvätt och fixa en nu tvätt

//Puzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback