Nya Nacka Forum!

2008-10-24 @ 20:15:36



Idag så var vi hos läkaren med Justin för återkoll på hans öron.
dem var perfekta och vi blir återkallade om 1år.
Justin var jätte duktig och han satt fint i pappas knä och vi var ute efter 5min.

Vidare till Nacka Forum oj oj det har verkligen blivit stort som tusan, snyggt och jätte läckert
Blev en snabb lunch och sen vidare hem
så det får bli ett besök där en annan dag hehe

Justin och jag har haft det jätte mysigt (ha har verkligen blivit en annan person sen han fick rören i öronen)
han har hjälpt mig med disken med att laga mat och sen har han suttit och pillat mig ihåret.
mammas lilla älskling!

Vad skall ni göra i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback