Inte stoppa Majs i näsan mamma!

2008-10-14 @ 22:58:29



köket såg härligt ut efter man har lagt mat med Justin.
Spill här och spill där mjöl där och mjöl här.
Vattne här och vatten där.
men är allt stod i ungen så passade killen på att hoppa ner i diskhon och sätta på vattnet och ta med sig alla disktabletter.

Tack Justin.
Men efter hans bad så hjälpte han mig med att lägga in allt i diskmaskinen och torka så blev att jätte fint igen.
Det är verkligen kul att göra något tillsammans med han.
så snart får vi baka bullar ihop för det gjorde alltid jag och mamma när jag var liten.

Men under middagen så hade vi sallad med majs och självklart när man tittar bort så stoppar Justin majs i näsan och han försöker fräsa ut dem men han lyckas inte. tills jag ser vad han har gjort.
En busig kille kan man säga
Inte stoppa majs i näsan mamma.


Justin har annars haft det bra på dagis och han har gjort en jätte fin teckning (höst teckning) vill ha hem sånt så man kan följa med i årstiderna Vinter, Vår, sommar, höst.


Nej nu skall jag mysa med min darling för vi sover inte i samma säng längre då den pajade i natt


//puzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback