Hum vad skall man göra!

2008-10-14 @ 14:58:05

Jag gick och la mig igår och sov så gott som tusan och vaknar av ett brak hela sängen föll ihop med mig i.
Handen kom i kläm och jag har fortfarande små ont i den.
Rickard valde då att gå och lägga sig på soffan och jag satt mest och tänkte jaha nu blir det att köpa en ny säng.
J*VLA IKEA SÄNG.
Den har varit små konstig ett tag sen Jens min lille bror slängde sig i den för 2år sedan.
så nu har vi ett problem

Vi måste ha en Björk säng för att det skall gå ihop med resten av sakerna annars blir det att köpa nytt skrivbord nya skåp och nya hyllor.

gå en Svart säng ihop med allt det andra?
våra datastolar är svarta.


hum hatar att börja om ifrån början.


//Puzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Moffar

Lösning......Behåll gaveln, nya ben av björk till sängarna ställ dem intill gaveln som fästes i väggen och vips så funkar sängen igen.



SULTAN

Ben

Bredd: 6.5 cm

Djup: 6.5 cm

Bygghöjd: 10 cm

Antal i förpackning: 4 styck

produktbeskrivning

Massiv björk, Klar akryllack

69:-



2008-10-14 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback