hahaha såg att samma bild kom med 2gånger!

2008-10-13 @ 14:02:55
jag har som sagt börjat mobilblogga men ibland så vill inte det funka så att inläggen inte kommer in utan ibland kan det gå 1dag innan dem kommer in.
men men
Jag gick upp före Rickard & Justin idag det vill säga med tuppen.
försökte väcka Rickard och han säger bara mm och sen vidare in till justin och han lägger sig åt andra hållet, in till rickard och får samma svar igen men det slutar med att jag tänder lampan, in till justin och han byter håll igen och där tänder jag oxå lampan och tar fram kläder till han och då kommer pojken ut med kudden, in till pappa med kudden för morgonmys (men mina prinsar vi kan inte sova hade ni gått upp för 30min sen så hade ni kunnat ha morgonmys) måste jag gå upp 20min innan klockan ringer för att få upp er?


Nu är det lite städning som är på gång efter en liten promenad ute (hatar hösten just nu kan man inte få lite mer sol?)

//Puzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback