Dagisinvigning!

2008-10-03 @ 00:44:10
Idag hade Justin dagis invigning och det var litet och perfekt för barnen,
Vi hittade inte Justin när vi kom i folkmassan och helt plötsligt hör jag -mamma, men såg han inte. efter ett tag kom han gåendes på sidan och sprang och krama mig.
Vi kollade på när barnen sjöng och sen blev det lite fika,

Sen när vi kom hem så deckade jag i sängen och frös så jag sov en lång stund hum kännde mig så elak emot rickard när jag vaknade, och Justin sov.
ibland är man en elak mamma men min kropp sa ifrån.

nej nu skall jag sova.
Min pappa kanske kommer över imorgon :) vad kul hehe saknar min farsgubbe (han är nog på vift lika mycket som min Farmor)

//Puzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback