Dagarna i sig!

2008-10-07 @ 01:12:36
Dagarna bara går och går.
Igår så sov jag nog halva dagen känndes det som, men jag sov när justin sov hehe,
Rickard blev lite förvånad för jag somnade före justin och han väckte mig och sa kom och titta?!
va kolla vart din son sover.
Föröker öppna dörren men det gick inte. hahah han har tagit sin kudde och sitt täcke och lagt sig på golvet vid dörren och somnat.
Rickard lyckades få upp den utan att göra illa honom hehe söta pojke. (synd att våran kamera är sönder)
Sen var det bara en massa mys på hög faktor.
Vi har hunnit med att se lite filmer hehe.

Idag har man handlat lite och varit ute med Justin.
Annars känns dagen mest trög.


//Puzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback